LPF Hypopressive tiiviskurssi 28.12.2019

“Hurjan mielenkiintoinen kurssi, opetti kehonhallintaa ja sai kyllä ajatuksia omaan ryhtiin, keskivartaloon ja hengitykseen. Rento ilmapiiri, aina niin positiivinen ja ammattitaitoinen Katja. Sain kurssilta juuri sen mitä hain eli keinon kotona itsenäisesti reenata lantionpohjan ja keskivartalon lihaksia turvallisesti mutta tehokkaasti. Kiitos.” -Katariina

Turvallisin ja tehokkain keskivartalotreeni

Low Pressure Fitness Hypopressive tekniikka on sarja hengitys- ja asentoharjoituksia joiden avulla voi turvallisesti harjoittaa kehon keskivartalon lihaksistoa. Voit kaventaa vyötäröäsi, parantaa lihastonusta ja ryhtiä, sekä vahvistaa keskivartaloasi. Lisätä liikkuvuuttasi ja enneltaehkäistä loukkaantumisia tai sisäsen paineen aihettamia vaivoja.

Hypopressive tekniikkaa käytetään yleisesti Espanjassa synnyttäneiden naisten vatsalihasten erkauman ja lantionpohjalihasten kuntouttamiseen. Kyseinen tekniikka on myös fitness urheilijoiden käytössä, heidän tavoitelleessaan kapeampaa vyötäröä (mm. Arnold Schwarzenegger on käyttänyt kyseistä menetelmää). Hypopressive harjoitusten avulla vilkastutat myös aineenvaihduntaa, sekä parannat hengitystekniikkaasi.

Kahden päivän Low Pressure Fitness Hypopressive tiiviskurssin jälkeen voit harjoittaa tekniikkaa itsenäisesti kotona tai missä vain.
Kurssille otetaan vain 10 osallistujaa, joten nappaa paikkasi pian!

Hyödyt Hypopressive harjoittelusta

  • Kaventaa vyötäröä (vatsan litistyminen)
  • Vähentää ja ennaltaehkäisee selkäkipuja
  • Parantaa lantionpohjan ja vatsalihasten lihastonusta
  • Ennaltaehkäisee ja kuntouttaa erilaisia vammoja ja toimintahäiriöitä  (laskeumat, virtsankarkailu, tyrät)
  • Vähentää kehonsisäisiä paineita mm. lantionpohjaan kohdistuvaa painetta
  • Vilkastuttaa & parantaa aineenvaihduntaa
  • Parantaa hengitystekniikkaa ja -kapasiteettia
  • Rentouttaa palleaa
  • Parantaa laskimoverenkiertoa
  • Parantaa koko kehon ryhtiä
  • Palauttaa synnytyksestä: vatsa- & lantionpohjan lihasten kuntoutus
  • Kehon valmistaminen raskauteen
  • Vapauttaa kireyksiä myofaskia- ketjuissa
  • Vähentää ja ennaltaehkäisee inkontinenssivaivoja
  • Parantaa core- lihasten refleksinomaista aktivoitumista

Esteet Hypopressive harjoittelulle

  • Korkea verenpaine
  • Sydänsairaus
  • Raskaus

Kenelle Hypopressive sopii

  • Litteän vatsan metsästäjille
  • Urheilijoille
  • Synnyttäneille naisille (väh. 6 vko alatiesynnytyksestä ja 3 kk sektiosta)
  • Toimistotyöntekijöille
  • Kovaa treenaaville
  • Kuntosali treenaajille
  • Laulajille

Harjoittelu koostuu erilaisista hengitys- ja liikesarjoista sekä itse tuotetusta alipaineesta vatsaontelon alueella. Treenaaminen on turvallista ja ohjaajan opettamana erittäin tehokasta.

Pidän LPF Hypopressive kursseja Raahessa ja myös muualla tilauksesta. 
Kysy lisää: Katja Mattila, 040 7645909, katja.mattila@lovingwellness.fi

 

 

Hypopressive tiiviskurssi 28.12.2019

MILLOIN 
28.12.2019 Lauantaina 10.00 – 12.30

MISSÄ
Kurssit Olentilassa,
Pitkänkarinkoululla,
Rantakatu 5A, 92100 Raahe

KURSSIN OHJAA
Koulutettu LPF Hypopressive ohjaaja & Kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin erikoistunut Personal Trainer Katja Mattila

HINTA
65,00 € (sis. alv10%) 
Hintaan sisältyy 2,5h tiiviskurssi, kurssimateriaali ja kotiharjoitteluvideo.
Kurssi maksetaan laskulla ennen kurssia. Mikäli haluat käyttää etuuksia esim Smartum tai Eazybreak mainitse niistä ilmoittautumisen yhteydessä.

ILMOITTAUTUMISET 

Ilmoittaudu kurssille:
katja.mattila@lovingwellness.fi 

Huomaathan, että ilmoittautumiset ovat sitovia. Paikan voi perua maksutta 5vrk ennen kurssin/workshopin alkua. 1-4 vrk ennen tulleista peruutuksista veloitamme 50% osallistumismaksusta ja sen jälkeen 100% osallistumismaksun. Lääkärintodistuksella maksua ei peritä. Estyttyäsi voit myös siirtää osallistumisen perheenjäsenelle, ystävällesi tai tuttavallesi.

MITÄ KURSSILLE MUKAAN?

  • Pukeudu mukaviin ja joustaviin vaatteisiin, jotta vaatteet eivät rajoita hengitystä tai liikkumista
  • Ota mukaan juomapullo ja halutessasi villasukat
  • Et tarvitse kenkiä. Harjoitukset teemme sukkasillaan tai avojaloin
  • Tilassa on joogamatot harjoituksia varten

LPF Hypopressive tiiviskurssilla opit tehokkaan menetelmän itsenäiseen kotiharjoitteluun. Kotona treenaat 3 kertaa viikossa 15min ja saat tuloksia aikaan! Kurssilta saat mukaasi kotiharjoitteluohjeet ja kotiharjoitteluvideon.

💛

Lämpimästi tervetuloa! 

HUOMIOITAVAA
Metodille ominaisessa hengitystekniikassa suoritetaan hengityksen pidätys, mikä saattaa lisätä verenpainetta. Tämän vuoksi tekniikkaa ei suositella henkilöille joilla on korkea verenpaine/verenpainetauti. Tekniikkaa ei myöskään suositella raskaana oleville. Harjoittelun voi aloittaa noin kuusi viikkoa synnytyksen jälkeen. Harjoitukset ovatkin erinomainen tapa kuntouttaa lantiopohja ja vatsalihaksisto.


Mikäli sinulla tulee jotain kysyttävää Hypopressive tekniikasta tai kurssista voit ottaa vapaasti yhteyttä: katja.mattila@lovingwellness.fi