Selkä, keskivartalo ja lantionpohjalihakset kuntoon

Oletko miettinyt, kun elämässä useat asiat aiheuttavat painetta keskivartaloon, niin mitä voi seurata, jos tätä painetta on usein tai jatkuvasti? Kun keskivartalossa oleva paine kasvaa, se haluaa johonkin suuntaan laajentua. Meillä jokaisella on jossain se heikko paikka. Se voi olla navan alueella, nivusessa tai vaikkapa selässä. 

Keskivartalossa pitkäaikainen tai jatkuva paine voi aiheuttaa

  • Tyrän 
  • Laskeuman 
  • Välilevyn pullistuman

Vähennä paineita keskivartalon alueella

Vähentämällä painetta keskivartalosta, vahvistamalla syviä vatsa-, selkä- ja lantionpohjalihaksia ennaltaehkäiset vaivoja ja kuntoutat keskivartaloasi.

Low Pressure Fitness Hypopressive tekniikan avulla voi vahvistaa syviä lihaksia ja vähentää paineita keskivartalossa. Ja itseasiassa tässä harjoittelumuodossa kaikella mitä tehdään pyritään vähentämään keskivartalon sisäisiä paineita.

2 päivän tiiviskurssilla opetan LPF Hypopressive hengitys- ja liiketekniikan sinulle. Ja kurssin jälkeen voit tehdä Hypo harjoittelua missä vain. Kurssilta saat myös kirjalliset ohjeet mukaasi. 

Kotona Hypopressive harjoittelua ei tarvitse tehdä kuin 3 päivänä viikossa 15-20 minuuttia ja saat tuloksia aikaan!

Lue lisää